tjena hejsan!

Nu ligger jag här i soffan nyduschad och väntar in att svenska hollywoodfruar ska börja :) Efter jobbet så åkte jag hem och slängde in en tvätt sen drog jag ned och tränade med papi på gymmet. Fy farao va mycket folk det var, men det trappades ned nästan direkt då vi kom så det va skööööööööööönt :) Efter gymmet drog jag hem fixade med all tvätt och hoppade in i duschen, så nu ligger jag här ren som en babystjärt :D Tänkte försöka lägga in en ny ringsignal till mobilen också såå less på den jag har, tror det blir gubben i lådan har ju inte börjat tröttna på den inte ;) 
Nej nu ska ja fixa med låten sen ska jag ta mig lite mackor och apelsinsaft innan fruarna börjar!

Lägger upp den fina bilden jag fick idag :) haha. Kanske borde berätta hur det gick till varför jag fick den! Imorse när jag vakna så va det snö ute. Fy fan så deprimerande, men aja och min vän Nathalie tjatar ALLTID på att hon vill ha snö nu innan hon drar. Så imorse när det började snöa vid typ 10 rycket skickade jag ett sms till henne där det stod:

 "Hoppas du e nöjd nu din snöhora"

Och tillbaka fick jag då ett mms som såg ut såhär :

"Klart jag är :)"



HAHAHA ÅH FY FAN VA JAG GARVA!!! Kanske inte låter så himlarns kul nu, men va så jädrarns roligt! Jag skrev så jävla pesimistiskt till henne och skit sne för att det snöa, medan jag fick tillbaka ett skit glatt mms med bild där hon ser skit happy ut och står redo med vantar, mössa och jacka, reedo för att göra snön osäker. HAHA kan inte sluta skratta åt det asså, gullefjun <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0