some thoughts

Hej på er!

Ligger just nu i soffan vaknade för en liten stund sedan efter min lilla powenap, e som ny :D Idag fick Rikard och jag en förtidig julklapp av mamma och Tony, det var 2 st värmemadrasser men har under madrassen i sängen för att värma upp sängen så man slipper lägga sig i en kall säng! Så jävla toppen, fryser typ alltid så den ska prövas ikväll :D

Tidigare idag ringde Tony mig, min mammas kille. Han frågade om jag ville ha hemmagjorda potatisplättar att ha med till lunch imorrn. Och jaag älskar verkligen hans potatisplättar så jäävla goda! Och det fick mig att tänka efter lite. Fan vad jag kan längta hem ibland.. Så jävla gulligt att han ringer och frågar eftersom han kommer ihåg hur mycket jag tyckte om dem. Det är sånt man kan sakna och såklart min stuga, men framför allt min kisse. Saknar henne så sjukt jävla mycket, min lilla bebis! :(












Mina 2 älsklingar saknar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0