sheeeeeeeeenaaA

Kom precis ut ur duschen och har tänt en brasa och sitter och dricker apelsinsaft! Efter jobbet idag åkte jag och tränade med papi. Fick min kahlua especial av honom 1 liters 35 % fy fan va goooott skiit sugen :D TACK BÄSTA PAPPA <3 Efter jag gymmat drog jag hem till Hanna där hon bjöd på scones! Såååååå gooott fy fan har varit sugen på scones hur länge som helst men inte orkat baka. Så när jag ringer henne och säger att jag e på g så säger hon att hon håller på att baka scones till oss gulle <3 Vi åt dem och drack te och spelade 500, jag vann en gång iaf :D hah börjar kanske bli lite bättre nu, förhoppningsvis... Imorrn ere jobb som gäller 06.00-17.00 wohoo skita kul, även jobb på lördag.

Nu ska jag ut och röka pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0