här hatas snön!

hellådär!
Fy fan vilken dag! Är helt sluuuut.. Tiden på jobbet gick så jävla segt idag, ville bara få helg. Inte för att det blir helg för mig idag eftersom ja jobbar imorrn men ändå skönt att veta att det e fredag :) för då vet jag att om exakt 2 veckor från o med idag sitter jag PÅ ETT FUCKING JÄVLA PLAN! :D Och lämnar skit kalla Sverige och drar till varmare breddgrader :)

Men iaf när jag slutade vid tre så skulle jag hoppa in i bilen för att starta upp den så den skulle bli varm, så länge tog jag en cigg. Men när jag väl hoppade in i bilen VILLE INTE DÖRRFITTAN STÄNGAS! ÅÅHHH blir galen, den bara öppnades hela tiden höll på med skiten i typ 20 min. När jag väl stängt dörren åker till grinden för att hoppa ur bilen och öppna grinden så jag kommer ut, vill inte bildörreN öppnas! Fy fan va arg jag blev helt jävla otroligt. En kille på jobbet öppnade grinden så jag slapp hoppa över till passagerarsätet för att gå ut o öppna grinden för att sedan hoppa in samma väg. O då bara hoppades jag på att bilen blivit så varm att den vill ge med sig att öppnas när jag väl kommit hem. Det gjorde den, tack och lov. Nu har jag slängt in kupefläkten för att tina upp min helvetesbil.

JUST DÄRFÖR ALLA NI SNÖÄLSKARE HATAR JAG VINTER!




Därför e sommarn bäst!
 Bilden är tagen från år 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0