haallådär!

Igår så gjorde jag inte mycket alls! Jobbade som vanligt, när jag kom hem hade jag tänkt att träna meeen slocknade på soffan och vaknade typ 8 såå det blev ingen träning icke. Idag har ja vairt och jobbat sen efter det var jag och handlade lite på willys och sen ska jag kanske träna MEN som sagt bara om ja orkar hehe. Senare ikväll kommer iaf Emelie hit vi ska ha filmmys, så det ska bli trevligt :) Juste va hos husläkarna idag med Rikard vi hade såkallat vaccinationsmöte innan Sri Lanka. Fick något vaccination man skulle dricka 2 doser av en nu och en om en vecka. Sen skulle vi kanske få malariatabletter men hon va osäker på om vi verkligen behövde det så de skulle höra av sig om en vecka om det skulle visa sig att vi behövde det. FYY FAN VA SKÖNT inte lååångt kvar tills vi åååker. 3 veckor från och med imorrn JIPPPIII :D :D :D Nu ska ja stoppa in lite mer ved i brasan sen ut o smoookaaa.

Pusselipusss

Kommentarer
Postat av: MLI

dååålig uppdatering

2010-11-21 @ 20:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0