god kväll

alllååhaaa! Har precis slängt i mig lite mackor o clementiner :) Slutade jobba 5 idag så efter det åkte jag hem och bytte om drog ned och plockade upp natha så drog vi och tränade :) Efter vi tränat drog vi förbi ICA natha skulle hämta ut paket och jag köpte hårfärg! När ja kom hem hoppade jag in i duschen och nuu sitter jag här :) Imorrn e det jobb till 3 skööönt efter det ska jag hem till Hannaa och vi ska mysa!

På lördag ere jobb som gäller från 06.00 till 16.00. Inget planerat på kvällen så får la se vad som hittas på!

På söndag ska jag bjuda lilla lillebror på bio, Harry Potter blire, e ju skyldig han det såå tänkte att vi tar det på första advent myyysigt :) Länge sen jag umgick med honom så!

Nu ska jag sussa gooooooood night allahopA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0