fars dag

Fyyy på mig med dåligt uppdaterande! Men har haft en massa annat för mig så ska försöka blir lite bättre :) Iaf min helg då.. I fredags efter jobbet åkte jag och natha och tränade sen åkte vi upp till mig och hade filmmyyys :) vi kollade på nya beckfilmen, levande begravd. Mycket bra film! Älskar beckfilmerna finns väl inte någon som e dålig?

Igår så jobbade jag 06.00-16.00, efter det drog jag och tränade med papi. Då jag tränat klart drog jag hem och lite senare åkte jag ned och plockade upp Johanna för att sedan åka hem hit :) Vi badade och drack lite, hoppade i plurret typ halv 9 och badade till halv 2. Fyyy fan blev lite kyligt i slutet men hade supertrevligt :D

Idag så är det ju farsdag! Gick upp runt elva och bakade scones och gjorde värsta seriösa frukosten :D smarriigt! Efter det drog jag och natha till min brors häst så hade han fixat en häst till alla oss var :) Va jäätte kul faktiskt men fy fan inte e jag någon ridtjej inte.. Jag e aaaaalldeles för rädd för hästar så all respekt till de som rider på hästar haha. Vi började att rida runt på volten för att sedan dra ut och rida i skogen. Uschaa mig sjukt läskigt haha jag håller mig nog till att åka min bil i forts :) Efter vi varit och ridit drog jag och natha till mörby för att hämta mamma och Tony och sen drog jag hem och duschade för att sedan åka och käka på oxenstiernas för att fira pappa på farsdag :)

Nu sitter jag i soffan och kollar på tv, är helt jävla slut kommer slocka på dirren senare.
GOD NATT PÅ ER pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0