bad update!

Men haaaaallåå där long time no seen!

Sitter här på jobbet på min lunchbreak och dricker lite kaffe. Tänkte berätta lite om helgen som varit, mycket chillad iaf :)

I fredags jobbade jag och efter det så åkte jag hem och gjorde en äppelkaka för att bjuda på hemma hos hanna :) Drog till Hanna vid sextiden. Där spelade vi kort och såg film och smaskade i oss cheeseballs, vi var Hanna, Matilda, Emelie och jag! Myyycket mys att ses alla igen tycker jag :D Hoppas att det inte tar allt för lång tid innan vi ses alla igen!

I lördags åkte jag till arninge och mötte upp Kristin vi gick runt och kikade lite i affärer. Köpte skor som min budget EJ tillåter, men får ju en bra bonus nu den 25e så tänkte att jag fan kan få unna mig det :) Efter det plockade jag upp Natha så drog vi upp till mig och jag ställde mig och baka kladdkaka, haha onyttig helg kan man ju säga! Bakade en kladdkaka utan ägg aldrig gjort den förrut men den blev helt okej skulle inte varit inne i ugnen så länge för den blev lite tooorrr. Men nu vet ja att det går och baka utan ägg om man inte har det hemma :D Vi såg film och svullade i oss massa mackor och chips!

Igår så åkte jag tillbaka till Arninge för att lämna tillbaka en mössa jag köpte till Rikard som inte passade honom. Natha följde med och köpte ett par skor och vindjacka inför hennes långresa :) Efter det drog vi till Tommys jag tog en kaffe och natha käkade lite maat! Trevligt att göra något sådant på en söndag lixom :D

Så idag då! Är ju på jobbet som sagt och efter det blir det typ träning inget annat planerat!
Skriver senare ska lägga upp en fiiin bild som jag fick skickad på mobilen idag som gjorde min dag :D

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: N

Haha sööt du är, kul att du gillade bilden så mycket ;) <3

2010-11-22 @ 17:14:41
URL: http://nossttam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0