1:a advent

GOOOOOD JUL! Ne lite för tidigt för det kanske? Men glad advent på er alla :) Sitter här i soffan proooooopppmätt i magen. Idag på dagen plockade jag upp Johanna så drog vi till ICA för att köpa lite adventsfika, lussebullar för att vara exakt :) Men när vi väl stod i affären så blev det wienerbröd ist dom såg mer lockande ut så köpte vi även mjuk pepparkaka smaskens :D Efter det åkte vi upp till mig och satt och fika med kaffe och lyssnade på massa julmusik med lite tända ljus och en tänd brasa :D O snackade bara en massa skit mysigt värre :D

Efter vi hade fikat drog jag iväg och häntade min lillebror för biotajm :D Vi såg som sagt Harry Potter mycket bra film, inte så insatt med det här med Harry Potter men den var iaf bra! Mysigast va det nog att träffa lilla lillebror eftersom vi typ aldrig ses längre och det e lite ledsamt så det var roligt och få umgås lite med honom också! Han e bara världens bästa måste bara säga det finast i världen :D

Nu ska jag ut o röka sen nanna kudden g000d night



Bjuder på en bild på min söta bror på hans student år 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0